در حال بارگذاری ...

کمک به بخش مسکن و افزایش عرضه در سال جاری با افزایش تسهیلات ساخت مسکن

به اعتقاد تمام کارشناسان و فعالان اقتصادی قیمت هر کالایی و به خصوص بازار مسکن را نظام عرضه و تقاضا تعیین می‌کند ، هر چند بر قیمت مسکن سایر بازارهای موازی و اقتصاد کلان نیز تاثیرگذار است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه تعدیل قیمت مسکن و کاهش قیمت ها با تسهیل مسیر تولید و صنعتی سازی میسر است ، گفت : صنعتی‌سازی و تولید مسکن ارزان با کیفیت می‌تواند در تعادل بازار مسکن و کاهش قیمت موثر و مفید باشد .

احمد دنیامالی با اشاره به اینکه توجه به افزایش تسهیلات ساخت مسکن در سال جاری به خصوص رفتن به سمت فناوری های نوین می‌تواند کمک حال بخش مسکن و افزایش عرضه باشد گفت : اگر بخواهیم در خصوص چگونگی کاهش قیمت مسکن با قاطعیت سخن بگوییم باید اذعان کنم که تنها راه آن افزایش عرضه و تولید مسکن با کیفیت است .

وی با تاکید بر اینکه مسکن با کیفیت ، می‌تواند با مورد توجه قرار دادن فناوری های نوین شکل بگیرد : تعدیل بازار مسکن و در نتیجه کاهش قیمت ها از مسیر تولید مسکن ارزان و با کیفیت می‌گذرد . پس مورد توجه قرار دادن فناوری های نوین و پرداخت تسهیلات به این سازندگان می‌تواند انبوه‌سازان را به استفاده از فناوری های نوین تشویق کند .

دنیامالی ادامه داد : به اعتقاد تمام کارشناسان و فعالان اقتصادی قیمت هر کالایی و به خصوص بازار مسکن را نظام عرضه و تقاضا تعیین می‌کند ، هر چند بر قیمت مسکن سایر بازارهای موازی و اقتصاد کلان نیز تاثیرگذار است . اما به هر سوی متعادل شدن بازار مسکن را می‌توان با پاسخگویی به تقاضا به خوبی ایجاد کرد .

نماینده مردم انزلی گفت : در اغلب کشورها برای حمایت از تولید مسکن ، تسهیلات با نرخ سود پایین به سازندگان و انبوه سازان پرداخت می‌شود ، بنابراین اگر بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ساخت و ساز ، سودهای زیادی طلب نکنند ، انبوه‌سازان مسکن می‌توانند با قدرت بیشتری به تولید مسکن اقدام کنند .




مطالب مرتبط

در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

|

ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

|

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

|

پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

|

نظرات کاربران