در حال بارگذاری ...
  • اتمام تعمیرات و بازسازی ۴۵۴۵ واحد زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه تعمیرات و بازسازی ۴۵۴۵ واحد زلزله زده استان به پایان رسیده است از عقد قرارداد بانک‌ها با ۱۰۲۵۰ مالک خسارت دیده برای دریافت تسهیلات خبر داد .

    حافظ باباپور عملکرد ستاد بازسازی بنیاد را در بازسازی واحدهای مسکونی از زلزله آبان‌ماه ۹۸ میانه و سراب ، اعلام کرد .

    باباپور با اشاره به اینکه کل واحدهای خسارت دیده ۶۵۵۲ واحد بوده که ۳۰۰۰ واحد احداثی و ۳۵۵۲ واحد تعمیری شناسایی شدند ، گفت : با احتساب تسهیلات احداث واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی ، تعداد ۱۱۲۲۰ مالک برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این میزان با ۱۰۲۵۰ واحد ، عقد قرارداد شده است .

    مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی از اتمام تعمیر ۳۵۵۲ واحد تعمیری شهری و روستایی خبر داد و افزود : در خصوص بازسازی ، تاکنون ، آواربرداری تعداد ۳۸۶۲ واحد مسکونی  و دامی ، پی‌کنی ۳۵۴۹ واحد مسکونی و دامی ، اجرای فونداسیون ۳۰۵۶ واحد مسکونی و دامی ، اجرای اسکلت ۲۶۲۱ واحد مسکونی و دامی ، اجرای سقف ۲۱۸۹ واحد مسکونی و دامی ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۹۹۳ واحد مسکونی و دامی به پایان رسیده است .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران