در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان قروه

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه از رفع تصرف ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد .

حاجیعلی فعلی گفت : در ادامه فعالیت‌های یگان حفاظت از اراضی و کارشناسان حقوقی این اداره و پس از کسب اطلاع از تصرف اراضی ملی با هماهنگی های انجام شده با مقامات قضایی شهرستان و نیروی انتظامی دو مورد رفع تصرف از اراضی ملی جمعا به مقدار۱۶ هزار و۵۰۰متر مربع انجام شد .

فعلی در تشریح موارد رفع تصرف شده گفت : در اقدامی مناسب ۱۱ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش سه میلیارد ریال تحت پلاک ثبتی ۴۵ اصلی واقع در حریم شهر قروه روستای دیوزن توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره راه و شهرسازی ، رفع تصرف گردید .

فعلی ادامه داد : در موردی دیگر توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره با دستور قضایی و همکاری واحد حقوقی میزان ۵۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش دومیلیارد ریال تحت پلاک ثبتی ۲۷۶ اصلی واقع در قروه روستای ویهج ، رفع تصرف گردید .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

|

همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

|

به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌گیرد .

|

شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

|

نظرات کاربران