در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه های عمرانی شهرهای فولادشهر و بهارستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به مناسبت هفته دولت از پروژه های عمرانی شهرهای جدید فولادشهر و بهارستان بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات پروژه ها قرار گرفت .

    حبیب‌‌اله طاهرخانی با حضور در شهر جدید فولادشهر از پروژه‌‌های مرکز بهداشت شهید سلیمانی محله ایثار ۴ ، مسجد محله فرهنگ یک ، احداث دارالقران محله ایثار یک ، کتابخانه محله فرهنگ یک ، مسجد سیدالشهدا مرکز برزن دوم ، مدرسه محله گلبهار ، زمین‌‌های ورزشی ایثار ۳،۲،۱ و آماده‌سازی برزن‌‌دیار فولادشهر بازدید و دستورات لازم برای پیشبرد هرچه سریعتر پروژه‌‌ها را صادر کرد .

    وی همچنین در ادامه سفر و حضور در شهر جدید بهارستان ضمن بازدید از پروژه‌‌های اقدام ملی مسکن و متروی این شهر جدید ؛ در جلسه‌‌ای با حضور مدیرعامل شرکت عمران بهارستان ، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر به بررسی مسائل مربوط به این پروژه‌ها و راهکارهای تقویت تعامل شهرداری ، شورای شهر و شرکت عمران بهارستان پرداخت .

    لازم به ذکر است با آغاز هفته دولت تعدادی از پروژه‌‌های عمرانی در شهرهای جدید فولادشهر ، هشتگرد ، شیرین شهر ، رامین و پردیس با حضور استانداران و مسئولان محلی هر شهر افتتاح و به بهره‌‌برداری رسیده که جزئیات پروژه‌‌ها به شرح زیر اعلام شده است :

    شهر جدید فولادشهر :

    – مسجد سید الشهدا ( ع ) واقع در مرکز برزن دوم فولادشهر با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان

    – آسفالت بخشی از معابر اصلی و فرعی محلات ایثار ۱، ۲ ، ۳ با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان

    – سه زمین ورزشی روباز با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان

    – رونمایی نمایی از المان و ارامگاه شهدای گمنام در مراکز برزن ایثار و فرهنگ با هزینه بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان

    – ساخت و بهره برداری از ۲ مخزن پمپاژ آب فضای سبز در مرکز برزن دیار و فرهنگ

    شهر جدید هشتگرد :

    – مدرسه ۱۲ کلاسه دوره دوم متوسطه فرزانگان۵ در زمینی به مساحت ۴۴۵٠ مترمربع ، در ۳ طبقه با زیربنای ۱۵۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال

    شهر جدید شیرین شهر :

    – فازیک شبکه آب شرب و خام در محله پرنیان

    – اجرای فاز۱ شبکه جمع آوری فاضلاب محله پرنیان

    – تکمیل محوطه سازی و آماده ساری فاز ۱ محله پرنیان

    – فاز اول زیرسازی و آسفالت لاین دوم بولوار خلیج فارس

    – کلنگ زنی پروژه آماده سازی و محوطه سازی ناحیه کارگاهی جنوبی و آماده سازی فاز ۲ محله پرنیان

    شهر جدید رامین :

    – شبکه برق و روشنایی منازل مسکونی با تراکم کم و اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال

    – طرح روسازی و آسفالت، احداث جدول و جوی معابر منازل مسکونی با تراکم کم و اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال

    – طرح روشنایی بلوارهای ۳۲ متری و ۳۵ متری فاز یک با اعتباری بالغ بر ۲.۴ میلیارد تومان

    – شبکه آب شرب منازل مسکونی با تراکم کم و اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال

    – کلنگ زنی و شروع به کار پروژه “زیرسازی و آسفالت، جوی و جدول معابر اصلی فاز یک” با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان

    شهر جدید پردیس :

    – مخزن آب با گنجایش ۱۵۰۰ متر

    – پروژه رفیوژ میانی جاده قدیم تهران_پردیس در محدوده خرمدشت به طول ۹ کیلومتر در دو فاز به ارزش ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

    – پروژه زیر سازی و آسفالت معابر محله های ۳و۴ در فاز ۴ پردیس با متراژ ۲۰هزار مترمربع و نهر وجدول کشی به طول ۴ هزار متر

    – نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه GPON مخابراتی در روستا های گلخندان و کرشت با طرفیت ۱ هزار شماره تلفن به ارزش ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

    – کلنگ زنی پروژه بوستان و بازارچه سنتی در فاز ۳ پردیس در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع جهت توسعه و اشتغال هنرمندان و بانوان سرپرست خانوار




    مطالب مرتبط

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    بدون شک کشور برای آبادانی و پیشرفت به جمعیتی جوان و پویا نیاز دارد تا در زمینه اشتغال فعال باشد در غیر این صورت و حرکت هرم سنی به سمت پیری قطعا در آینده با بحرانی جدی روبه‌رو خواهیم شد .

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    نظرات کاربران