در حال بارگذاری ...

اتمام بازسازی و تعمیر ۴۶۰۰ واحد سیل زده استان مرکزی

تاکنون ۸ هزار و ۲۵۰ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان استان ، توزیع شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی روند بازسازى واحدهاى سیل‌زده استان را اعلام کرد و از اتمام بازسازی و تعمیر ۴۶۰۰ واحد سیل زده استان خبر داد .

محمدرضا رضافرح مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزى عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را اعلام کرد .

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزى با یادآورى اینکه واحدهای خسارت دیده استان ٦ هزار و ۷۸۵ واحد بود که ۶ هزار و ۲۰۶ واحد آن احداثى و ٥٧٩ واحد آن تعمیراتى ارزیابى شدند ، گفت : تعداد مالکان معرفی شده به بانک‌های عامل ۱۰ هزار و ٤٥ نفر بوده که بانک هاى عامل با ۷ هزار و ۶۰۹ نفر عقد قرارداد کردند .

رضافرح از اتمام تعمیر ۳۸۴ واحد تعمیراتی خبر داد و روند احداث واحدهاى تخریبى را بدین شرح ، توضیح داد : آواربرداری ۴ هزار و ۲۹۶ واحد ، پی‌کنی ۴ هزار و ۷۴۷ واحد ، اجرای فونداسیون ۴ هزار و ۵۹۱ واحد ، اجرای اسکلت ۴هزار و ۴۰۷ واحد ، اجرای سقف ۴ هزار و ۲۹۶ واحد ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۴ هزار و ۲۰۳ واحد .

وى گفت : تاکنون ۸ هزار و ۲۵۰ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان استان ، توزیع شده است .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

نظرات کاربران