در حال بارگذاری ...
  • مقاوم سازی ٢٠٠٠ واحد در طرح مسکن محرومین استان گلستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت : ٢٠٠۰ مالک طرح مسکن محرومین جهت ساخت مسکن مقاوم با بانک ها عقد قرارداد کردند .

    مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت : در راستای اجرای طرح تامین ۳۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین استان ، پس از مرحله شناسایی ، با همکاری دهیاران و بخشداران با بنیاد برای همه این عزیزان به صورت رایگان پروانه ساختمانی صادر شد ، برای همه این واحدها بصورت رایگان نقشه های اجرایی تهیه شد ، کلیه استعلامات مربوطه اخذ و تشکیل پرونده متقاضیان در بنیاد انجام و واجدین شرایط به بانک های عامل پرداخت تسهیلات و کمکهای بلاعوض معرفی شدند که با تلاش مدیران و کارکنان بانکهای استان تا کنون ۲۰۰۰ نفر از این عزیزان موفق به عقد قرارداد با بانکها شده اند .

    سید محمد حسینی با بیان اینکه هر یک از این واحدها از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۵ درصد با بازپرداخت پانزده ساله و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار هستند ابراز داشت ؛ این طرح با پرداخت کمکهای بلاعوض به سرعت آغاز شد بگونه ای که با تلاش خود مالکان تا کنون ۲۰۰۰ واحد پی کنی ، ۱۷۱۱ واحد اجرای فونداسیون ، ۷۱۰ واحد اجرای ستون،۵۹۰ واحد اجرای سقف و ۲۳۶ واحد دیوارچینی انجام شده است و در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید .




    مطالب مرتبط

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    نظرات کاربران