در حال بارگذاری ...

افتتاح حساب ۶۵ هزار متقاضی مسکن ملی در بانک‌ها

تعدادی از پروژه‌های اقدام ملی مسکن آغاز شده‌ که پرداخت تسهیلات آنها به سازندگان در حال انجام است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر امور اعتبارات بانک مسکن ضمن اعلام این مطلب که واجدان شرایط به تدریج به بانک‌ها معرفی شده و با افتتاح حساب نسبت به واریز وجوه اولیه مسکن ملی ، اقدام کرده اند از افتتاح حساب ۶۵۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در بانک‌ها خبر داد .

محمدحسن علمداری در خصوص آخرین وضعیت افتتاح حساب متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی ، اعلام کرد : بر اساس آخرین آمار ۶۵ هزار نفر از واجدان شرایط مسکن ملی در بانک افتتاح حساب و ۳۸ هزار نفر از آنان نسبت به واریز وجوه اولیه خود برای طرح اقدام ملی مسکن اقدام کردند . به تدریج ۶۵ هزار نفر واجدان شرایط در حال تکمیل موجود اولیه خود در بانک هستند .

به گفته علمداری ، تعدادی از پروژه‌های اقدام ملی مسکن آغاز شده‌ که پرداخت تسهیلات آنها به سازندگان در حال انجام است .

گفتنی است ، بانک مسکن پرداخت تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکن ملی را برعهده گرفت و تسهیلات بانکی برای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان است که به سازندگان تعلق می‌گیرد . همچنین متقاضیان واجد شرایط و پذیرفته شده از طریق استان‌ها به بانک‌ها معرفی می‌شوند و با افتتاح حساب و واریز وجوه اولیه خود که رقمی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است در ساخت واحد مسکونی مشارکت خواهند کرد .

 




مطالب مرتبط

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

|

پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

|

مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

|

این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

|

نظرات کاربران