در حال بارگذاری ...
  • ساخت و تجهیز خدمات روبنایی مسکن مهر توسط سازمان ملی زمین و مسکن

    ساخت مسکن مهر در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن ، در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن و در شهرهای جدید بر عهده شرکت عمران شهرهای جدید می باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازى گفت : از ابتدای روند احداث پروژه های مسکن مهر در دولت تدبیر و امید ساخت خدمات روبنایی از جمله مدرسه ، کلانتری ، درمانگاه ، کتابخانه و سایر تجهیزات فرهنگی ورزشی در دستور کار ما قرار داشته است .

    على نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان ملی زمین و مسکن در بحث اتمام مسکن مهر که کمتر به آن پرداخته شده است احداث خدمات روبنایی سایت های مسکن مهر در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزارنفر است ، گفت : از ابتدای روند احداث پروژه های مسکن مهر در دولت تدبیر و امید ساخت خدمات روبنایی از جمله مدرسه ، کلانتری ، درمانگاه ، کتابخانه و سایر تجهیزات فرهنگی ورزشی در دستور کار ما قرارداشته است .

    علی نبیان ساخت خدمات روبنایی مسکن مهر را در قالب ۳ گروه مدارس ، کلانتری و سایر خدمات تقسیم کرد و افزود : ایجاد مراکز رفاهی جهت ارتقای سطح معیشت ساکنان ، افزایش امنیت و ارائه خدمات عمومی در مجاورت سایت های مسکن مهر از جمله اولویت های اصلی سازمان ملی زمین و مسکن است که تاکنون ۱۶۲ مدرسه تکمیل و ۳۹ مدرسه دردست ساخت است ، همچنین در بحث ارتقای امنیت ، ۳۲ کلانتری تکمیل و ۱۲ مورد آن در دست ساخت است و در سایر خدمات عمومی شامل درمانگاه ، کتابخانه و اماکن ورزشی ۲۳ مورد تکمیل و ۲۵ مورد در دست ساخت است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت خدمات روبنایی همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی مسکن مهر و با حداکثر سرعت در دست بهره برداری است اظهار داشت : طبق برنامه های ما احداث ۲۲ مدرسه ، ۴ کلانتری و ۱۹ مورد از سایر خدمات روبنایی جدید در دستور کار سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد .

    گفتنی است ساخت مسکن مهر در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن ، در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن و در شهرهای جدید بر عهده شرکت عمران شهرهای جدید می باشد .




    مطالب مرتبط

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    نظرات کاربران