در حال بارگذاری ...

۳۰ شهریور ماه آخرین مهلت تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد : مهلت تکمیل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن و بارگذاری مدارک در سامانه طرح اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir تا ۳۰ شهریور است و این زمان تمدید نخواهد شد .

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای آخرین مهلت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد .

در اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان آمده است : نظر به تمدید مهلت تکمیل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در  چندین نوبت ، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن صرفا تا پایان ساعت ۲۴ روز ۳۰ شهریور ماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک موردنیاز جهت احراز شرایط اقدام کنند .

در ادامه تصریح شده است : به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام کلیه متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاضیان به پروژه های شروع شده این مهلت ، قابل تمدید نخواهد بود .




مطالب مرتبط

تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

|

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

|

از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

|

طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم‌اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل‌گری در بخش ، زمین ، اجاره و مسکن می‌پردازد .

|

نظرات کاربران