در حال بارگذاری ...
  • استقرار چرخه بهره وری و تدوین سند چشم انداز سازمان ملی زمین و مسکن

    برای تنظیم این سند در قالب بیانیه چشم انداز ، گزارش جامعی از وضعیت بازار زمین و مسکن شهری ، عملکرد سازمان در فضای کنونی و ترسیم آمال و اهداف سازمان بر مبنای شرایط موجود تهیه شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر تجهیز منابع ، برنامه ریزی و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن از استقرار چرخه بهره وری و تدوین سند چشم انداز این سازمان خبر داد و گفت : این سند به عنوان یکی از برنامه های عملیاتی سازمان با هدف ارتقای کیفی فعالیت های سازمان در دستور کار قرار گرفته است .

    نفیسه قدسیان سند چشم انداز سازمان را بخشی از فرایند برنامه ریزی راهبردی خواند که تصویر اهداف و جهت گیری های سازمان در آینده را در افق ۱۰ ساله تا ۱۴۱۰ بیان می کند و ادامه داد : پس از مرحله انتخاب مشاور برای تدوین این سند ، مراحل مختلفی در کمیته پژوهش سازمان طی شد و نتیجه آن در نشستی به اطلاع اعضای هیات مدیره و مدیران کل سازمان رسانده شد .  

    مدیرکل دفتر تجهیز منابع، برنامه ریزی و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه پس از تهیه ، تصویب و انتشار این سند ، تحلیل قوت ، ضعف ، فرصت، تهدید ، تنظیم برنامه راهبردی و عملیات و تدوین برنامه اجرایی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت افزود : برای تنظیم این سند در قالب بیانیه چشم انداز ، گزارش جامعی از وضعیت بازار زمین و مسکن شهری ، عملکرد سازمان در فضای کنونی و ترسیم آمال و اهداف سازمان بر مبنای شرایط موجود تهیه شده است .

    وی با تاکید بر اینکه پس از کسب و اعمال نظرات راهبردی اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان ملی زمین و مسکن دست به انتشار این سند خواهیم زد ، اظهار داشت : امیدواریم با انتشار سند چشم انداز گام های مهمی را در فضای روشنی که ترسیم کرده ایم برداریم .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران