در حال بارگذاری ...
  • تکمیل زیرساخت‌های ۱۵۰۰ واحد مسکونی فاز دوم مسکن مهر شهر رشت

    اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز دوم مسکن مهر شهر رشت با هدف جمع‌آوری فاضلاب دو هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی آغاز شده و در حال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در جریان بازدید معاون رییس‌جمهور از فاز دوم مسکن مهر شهر رشت از تکمیل شبکه فاضلاب ، برق و گاز هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی این فاز خبر داد .

    محمدباقر نوبخت ، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه که به استان گیلان سفر کرده است ، روز شنبه ۲۲ شهریورماه از پروژه‌های زیرساختی فاز دوم مسکن مهر شهر رشت بازدید و بر تکمیل و بهره‌برداری سریعتر این پروژه‌ها تاکید کرد .

    ماکان پدرام ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در بخشی از این بازدید به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و گفت : اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز دوم مسکن مهر شهر رشت با هدف جمع‌آوری فاضلاب دو هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی آغاز شده و در حال انجام است .

    او از تکمیل شبکه فاضلاب و جمع‌آوری آب‌های سطحی و نیز شبکه‌‌های برق (فشار متوسط وضعیف) و گاز برای هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در این فاز خبر داد و خاطرنشان کرد : در گام دوم نیز شبکه برق(فشار متوسط) و شبکه گاز  هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی دیگر در دست تکمیل است .

    گفتنی است ، استان گیلان دارای ۷۴ هزار و ۶۷۶ واحد مسکن مهر است که از این میزان ، ۵۱هزار و ۴۱۸ واحد در حیطه اختیارات راه و شهرسازی و ۲۳هزار و ۲۵۸واحد بر عهده بنیاد مسکن است . در این استان همچنین هزار و ۹۹۹ واحد مسکن مهر تکمیل نشده دارای متقاضی و بدون مشکلات حقوقی وجود دارد که هزار و ۴۴۵ واحد آن در تعهد راه وشهرسازی و ۵۵۴ واحد نیز مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است .




    مطالب مرتبط

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    نظرات کاربران