در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۲۰ پروژه حوزه بازآفرینی شهری در استان لرستان با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال

    در سال گذشته پنج پروژه در شهرستان‌های خرم‌آباد ، بروجرد و دورود افتتاح شد که شامل تکمیل کانال دره غریب ، احداث سالن ورزشی و بهسازی شبکه فاضلاب محله دره غریب بروجرد ، احداث مرکز توسعه محله گل‌سفید به همراه دیوار حائل آن در خرم‌آباد و نیز احداث مرکز توسعه محله ناصرالدین در دورود بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : ۲۰ پروژه حوزه بازآفرینی با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در استان در دست اجراست .

    رضا خالقی در مورد پروژه‌های در دست اجرا در استان بیان داشت: ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در حال احداث در حوزه بازآفرینی در دست اجراست که شامل  هفت پروژه در خرم‌آباد ، چهار پروژه در بروجرد، چهار پروژه در دورود ، یک پروژه در کوهدشت و چهار پروژه در الیگودرز هستند . به طور میانگین پیشرفت فیزیکی همه این پروژه‌ها بیش از ۵۰ درصد است .

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود : همچنین در سال گذشته پنج پروژه در شهرستان‌های خرم‌آباد ، بروجرد و دورود افتتاح شد که شامل تکمیل کانال دره غریب ، احداث سالن ورزشی و بهسازی شبکه فاضلاب محله دره غریب بروجرد ، احداث مرکز توسعه محله گل‌سفید به همراه دیوار حائل آن در خرم‌آباد و نیز احداث مرکز توسعه محله ناصرالدین در دورود بوده است .

    خالقی گفت : در مجموع ۶.۲ میلیارد تومان اعتبار برای این پنج پروژه در شهرستان‌های خرم‌آباد ، بروجرد و دورود هزینه شده است . در سال جاری نیز دو پروژه کف‌سازی خیابان‌های آیت‌الله طالقانی الیگودرز و  فردوسی خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است .

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه همچنین در سال۹۷ ، ۱۸۲۰ تن قیر به شهرستان‌های استان برای آسفالت محلات هدف بازآفرینی تخصیص داده شده است ، بیان داشت : از این میزان قیر رایگان  که در دو مرحله بین شهرداری‌ها توزیع شده سهم خرم‌آباد ۵۰۰ تن ، دورود ۳۸۰ تن ، بروجرد ۳۰۰ تن و الیگودرز ۲۴۰ تن بوده است که بخشی از این قیرها را شهرداری‌های شهرهای مذکور مصرف و مابقی را در دست اجرا دارند .




    مطالب مرتبط

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بهره برداری سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی طی ماه‌های آینده به متقاضیان طرح نهضت ملی ...

    |

    با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن در آنها ، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، خوی ، سردشت ، سلماس ، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ ...

    |

    نظرات کاربران