در حال بارگذاری ...
  • افتتاح سه پروژه بیمارستانی با دستور رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس

    تلاش می کنیم ۶ پروژه بیمارستانی باقی مانده نیز در موعد مقرر آماده تحویل و تجهیز شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : سه پروژه بیمارستانی در استان های گیلان ، مازندران و کردستان با دستور رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید .

    محمدجعفر علیزاده در حاشیه مراسم بهره برداری از بیمارستان های تالش ، بهشهر و سقز گفت : با بهره برداری از این سه بیمارستان با ۵۱ هزار مترمربع زیربنا ۶۹۰ تخت به مجموع تخت های درمانی کشور اضافه شد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود : برای ساخت بیمارستان های ۲۳۱ تختخوابی تالش ، ۲۲۴ تختخوابی بهشهر و ۲۳۵ تختخوابی سقز در مجموع ۲۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است .

    علیزداه با اشاره به بهره برداری بیمارستان ۲۳۷ تختخوابی بروجن در تیرماه گذشته با ۱۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا از برنامه سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی برای تکمیل و تحویل ۱۴ پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت : افزون بر چهار بیمارستان بروجن ، تالش ، بهشهر و سقز که به بهره برداری رسیده اند ، بیمارستان های ۲۲۲ تختخوابی سراوان ، ۱۳۲ تختخوابی لنگرود ، ۱۴۹ تختخوابی زرند و ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان تحویل وزارت بهداشت داده شده است و در مراحل نهایی تجهیز هستند .

    معاون  وزیر راه و شهرسازی تأکیدکرد : تلاش می کنیم ۶ پروژه بیمارستانی باقی مانده نیز در موعد مقرر آماده تحویل و تجهیز شوند .

     




    مطالب مرتبط

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    نظرات کاربران