در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از ٣ بیمارستان احداث شده توسط سازمان مجرى ساختمان ها و تاسیسات عمومی با مجموع ٦٨٦ تخت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور رییس جمهورى در مراسم بهره بردارى از طرح هاى ملى وزارت بهداشت ، سه بیمارستان تالش ، بهشهر و سقز با ٦٨٦ تخت افتتاح شد و مورد بهره بردارى قرار گرفت .

    با حضور حجت السلام و المسلمین حسن روحانى رییس جمهور در مراسم بهره بردارى از طرح هاى ملى وزارت بهداشت ، امروز ٢٧ شهریور از سه بیمارستان تالش با ٢٣١ تخت ، بهشهر با ٢٢٠ تخت و سقز با ٢٣٥ تخت که در مجموع ٦٨٦ تخت بیمارستانى است ، افتتاح شد و مورد بهره بردارى قرار گرفت .

    مهندس محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با حضور در بیمارستان تالش در مراسم بهره برداری از ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی به شکل ویدیو کنفرانسی اطلاعات ۳ بیمارستان احداث شده توسط سازمان مجری را اعلام کرد .

    بنا بر اعلام سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، بیمارستان ۲۳۱ تختی تالش که در فاصله ۱۱۰ کیلومتری غرب استان گیلان واقع شده در ۴ طبقه و در مساحت ۳۵۰۰ مترمربع احداث شده است . بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بهشهر نیز در ۴ طبقه و در زمینی به مساحت ۲۶۹۰۰ مترمربع احداث توسط سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شد و به دستکاه بهره بردار؛ وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی واگذار شد .




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    تامین مسکن دغدغه تمام مدیران در بخش‌های مختلف است و تامین زیرساخت‌های آن به صورت مرتب در جلسات شورای مسکن در سطح ملی و استانی رصد می‌شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    نظرات کاربران