در حال بارگذاری ...
  • معرفی ۱۹۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن استان کردستان به بانک ها

    کسانی که بعد از پایش مدارک ، واجد شرایط تشخیص داده شده به بانک معرفی می‌شوند و باید حداکثر در مهلت تعیین‌‌شده نسبت‌‌به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان به‌‌ طور کامل اقدام کنند و در غیر این‌صورت به‌طور اتوماتیک از سامانه طرح اقدام ملی حذف خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان از معرفی هزار و ۹۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن به بانک خبر داد و گفت : واجدان شرایط در صورت عدم واریز وجه در مهلت مقرر از این طرح حذف خواهند شد .

    عرفان مرادی گفت : در استان کردستان در مجموع حدود ۲۸ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌‌اند . از این تعداد حدود دو هزار و ۳۷۳ نفر ، متقاضیان مرحله اول هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده و حدود هزار و ۹۰۰ نفر نیز برای افتتاح حساب به بانک معرفی شده‌‌اند .

    وی افزود : سایر متقاضیان نیز که در فازهای دوم و سوم ثبت نام کرده‌اند ، هم‌اکنون با هماهنگی اداره‌کل پست استان در حال تکمیل و تحویل مدارک اولیه هستند تا پس از تکمیل مدارک پایش آن‌ها نیز شروع شده و افراد واجد شرایط به بانک معرفی شوند .

    سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد : کسانی که بعد از پایش مدارک ، واجد شرایط تشخیص داده شده به بانک معرفی می‌شوند و باید حداکثر در مهلت تعیین‌‌شده نسبت‌‌به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان به‌‌ طور کامل اقدام کنند و در غیر این‌صورت به‌طور اتوماتیک از سامانه طرح اقدام ملی حذف خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    نظرات کاربران