در حال بارگذاری ...

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان استان اصفهان در سوم و چهارم مهرماه

با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی داوطلبین و کلیه افراد مرتبط ، ضروری است کلیه متقاضیان نسبت به مطالعه دقیق دستورالعمل اجرائی آزمون و رهنمودهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد : آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، روزهای سوم و چهارم مهرماه در دو نوبت صبح و عصر و با حضور بیش از ده هزار نفر داوطلب ، همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود .

علیرضا قاری‌قرآن اظهار داشت : آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در رشته های عمران ، معماری ، تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی ، نقشه‌برداری و ترافیک در روز های پنج شنبه و جمعه به تاریخ سوم و چهارم مهرماه برگزار می‌شود . این آزمون در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از ده هزار نفر داوطلب، همزمان با سراسر کشور در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و حوزه شهرستان کاشان انجام می‌‌شود .  

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن اعلام این خبر گفت‌ : با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی داوطلبین و کلیه افراد مرتبط ، ضروری است کلیه متقاضیان نسبت به مطالعه دقیق دستورالعمل اجرائی آزمون و رهنمودهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند .  

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک سه لایه معمولی در کل فرآیند آزمون اجباری است ، به کلیه داوطلبان توصیه کرد : جهت رعایت بهداشت و با توجه به شرایط ویژه این آزمون نسبت به همراه داشتن زیرانداز یا محافظ مناسب به منظور قرار دادن کتب و جزوات بر روی آن و عدم تماس با زمین اقدام کنند .  

قاری‌قرآن خاطر نشان کرد : مشابه آزمون شهریورماه، امکان نگهداری وسایل و اشیا داوطلبان به صورت امانت وجود ندارد بنابراین از کلیه داوطلبین درخواست می شود از همراه آوردن تجهیزات غیرمجاز مانند تلفن همراه ، ساعت هوشمند ، تبلت و ... به داخل حوزه اکیداً خودداری کنند .  

وی ضمن آرزوی توفیق برای کلیه داوطلبان اذعان داشت : با توجه به نقش تاثیرگذار مهندسان ، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان ، آزمون‌های ورود به حرفه به منظور ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای ایشان از سوی دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی تهیه و تدوین می‌گردد و امید آن است که تمامی داوطلبان در قالب صلاحیت‌های طراحی ، نظارت و اجرا با تعهد و تخصص در انجام رسالت خود کوشا و پر توان باشند . 




مطالب مرتبط

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

|

از میان شاخص‌های مدیریت زمین ، اخذ اسناد اراضی ملی و موات داخل محدوده و حریم و همچنین شناسایی منابع جدید به ترتیب با ۲۰۰ درصد و ۱۹۸ درصد تحقق جلوتر از اهداف تعیین شده بوده که نشان از برنامه ریزی و تلاش بی وقفه کارکنان این حوزه دارد . 

|

از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر ، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .  

|

در ۳ سال اخیر ، ۴۷۵.۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی در گستره شهرهای استان اصفهان ، با هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان از چنگال متصرفات خارج و رفع تعرض شد . بازگشت این اراضی به بیت‌المال با اجرای ۹۴ فقره حکم قطعی قضایی و ۲۸۰ مورد رفع تصرف فوری انجام شده است .

|

در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

|

نظرات کاربران