در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از بیمارستان ۹۰ تخت‌خوابی تکاب تا پایان دولت

    این بیمارستان ، دارای بخش‌های اورژانس ، بستری ، داخلی ، بستری زنان ، بستری کودکان ، بستری داخلی ، بخش‌های ICU و CCU و بستری کودکان نارس است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزارت راه و شهرسازی اعلام کر د : بیمارستان تکاب آذربایجان غربی با پیشرفت حدود ۹۸ درصد تا پایان دولت به بهره برداری می‌‌رسد .

    بیمارستان ۹۰ تخت‌خوابی تکاب در استان آذربایجان‌‌غربی با زیربنای هشت هزار و ۷۱۳ مترمربع و ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی ، مطابق برنامه‌‌‌ریزی انجام‌‌شده ، تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری می‌رسد .

    این بیمارستان ، دارای بخش‌های اورژانس ، بستری ، داخلی ، بستری زنان ، بستری کودکان ، بستری داخلی ، بخش‌های ICU و CCU و بستری کودکان نارس است .

    محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، روز پنجشنبه ، ۲۷ شهریورماه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد ، از تجهیز و بهره‌برداری از ۶ بیمارستان دیگر تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت : این بیمارستان‌ها در شهرستان‌های ، تربیت‌‌‌حیدریه ، جهرم ، گچساران ، مهدی‌‌‌شهر ، تکاب و خمین به بهره‌برداری خواهند رسید .

    او ادامه داد : چهار بیمارستان نیز در شهرستان‌های ، لنگرود ، سراوان ، زرند و تویسرکان با تجهیزات و مشخصات روز ، به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تحویل شده است .

    یادآوری می‌‌شود در ارائه گزارش وزیر راه و شهرسازی در اشتباهی لفظی و سهوی به بیمارستان تکاب در کردستان اشاره شده بود که بدین‌‌وسیله اصلاح می‌‌شود .




    نظرات کاربران