در حال بارگذاری ...

تخصیص ۴۷ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌ های هادی روستایی در آذربایجان شرقی

تاکنون برای یک هزار و ۹۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان نقشه طرح هادی تهیه شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت : ۴۷ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های هادی روستایی در آذربایجان شرقی تخصیص یافته است .

باباپور در بازدید از طرح‌های عمرانی روستا‌های مراغه گفت : امسال برای طرح‌های هادی روستایی در استان ۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۲۲ میلیارد تومان نیز از محل استانی تخصیص یافته است .

باباپور افزود : تاکنون برای یک هزار و ۹۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان نقشه طرح هادی تهیه شده است . طرح های هادی روستا‌ها با الویت در حال اجرا است .

کرمی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان‌شرقی نیز گفت : ۱۳۸ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند . از محل بیمه روستاییان و عشایر برای ۴ هزار نفر نیز مستمری بازنشستگی پرداخت می‌شود .

موسوی حسینی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این بازدید از تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل طرح هادی روستایی آشان در مراغه خبر داد . امسال در برخی روستا‌های فاقد دهیاری در مراغه طرح هادی اجرا می‌شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

|

نظرات کاربران