در حال بارگذاری ...

۱۲۵۰ نفر مشمول دریافت وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی

از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی تاکنون ۲۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۳۷ نفر در حال تشکیل پرونده در بانک‌ها هستند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت : ۲۷۵۸ نفر در این استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۲۵۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند .

وحید داعی اعلام کرد : با توجه به رکود برخی کسب و کارها بر اثر شیوع ویروس کرونا برخی مستاجران با مشکل روبرو شدند که دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشر تصویب کرد . بر اساس این مصوبه رقم دریافت تسهیلات برای تهران ، کلان شهرها و سایر شهرها به ترتیب ۵۰ ، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی یادآور شد : ثبت‌نام اولیه این طرح از ۴ تا ۹ مرداد انجام شد و پس از آن از ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضیان مهلت داده شد که نسبت‌ به بارگزاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به این که در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد .

وی عنوان کرد : از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی تاکنون ۲۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۳۷ نفر در حال تشکیل پرونده در بانک‌ها هستند .

وی با بیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و دارای اجاره نامه رسمی باشند افزود : در مرحله اول این طرح به افراد زیر پوشش کمیته امداد و حقوق بگیران تعلق می‌گیرد .




مطالب مرتبط

انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌ باشند .

|

بانک های عامل تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن ۴۹۸ هزار و ۸۶۴ متقاضی را پرداخت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات رشد یافته است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

|

بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

|

نظرات کاربران