در حال بارگذاری ...

امضا تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی میان بنیاد مسکن و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح

با امضای این تفاهم نامه دو طرف موافقت کردن با تشکیل کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان و کارشناسان طرفین برای برگزاری جلسات فنی و راهبردی به صورت دوره ای اقدامات لازم را انجام دهند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی بین بنیاد مسکن و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضا رسید .

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی ، آموزشی و پژوهشی بین سازمان جغرافیایی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی ، فنی ، تخصصی و ارتباطات بین المللی دو طرف به امضا رسید .

در این تفاهم‌نامه طرفین در برگزاری کارگاههای آموزشی ، جشنواره ها ، سمینارها و دوره های تخصصی و همایش های علمی مشترک در سطح منطقه‌ای ، ملی و بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند .

این تفاهم نامه توسط علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضا رسید .

با امضای این تفاهم نامه دو طرف موافقت کردن با تشکیل کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان و کارشناسان طرفین برای برگزاری جلسات فنی و راهبردی به صورت دوره ای اقدامات لازم را انجام دهند . همچنین مقرر شد نمایندگان طرفین جهت نظارت بر حسن روند اجرایی این تفاهمنامه و تبادل اطلاعات و بررسی نیازهای طرفین به یکدیگر معرفی شوند.

همکاری در زمینه ارایه اطلاعات شهری و روستایی ، انجام پژوهش های مشترک در زمینه تخصصی علوم ژئوماتیک و همکاری در زمینه کاداستر شهری و روستایی از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همکاری در زمینه نقشه برداری و هیدروگرافی و پایش خطوط ساحلی و همکاری در زمینه آموزشی ، هواشناسی ، چاپ کتب و بروشورها و نقشه های موضوعی از تعهدات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در این تفاهم نامه است . 




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

|

با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

|

نظرات کاربران