در حال بارگذاری ...

جریمه مالکان مسکن مهر شهر جدید پردیس در صورت عدم دریافت دفترچه اقساط

این مالکان چنانچه تا ١۵ روز آینده جهت تشکیل پرونده قسط به بانک مسکن مراجعه ننمایند مشمول جرایم ذکر شده خواهند بود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت : علی‌رغم اطلاعیه‌های قبلی تاکنون این مالکان برای دریافت دفترچه اقساط مراجعه نکرده اند و در صورت تاخیر متحمل جریمه خواهند شد .

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه بیش از ۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس از مدت‌ها قبل آماده تحویل شده است ، گفت : علی‌رغم اطلاعیه‌های قبلی تاکنون این مالکان برای دریافت دفترچه اقساط مراجعه نکرده اند .

هدایت افزود : براساس تصویب هیات مدیره شرکت عمران پردیس مقرر شده است لیست این مالکان در اختیار سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات از خانه های خالی ارائه شود و همچنین در بند دیگر این مصوبه تصمیم بر این شد تا مکاتباتی با بانک مسکن انجام شود و وام ۴ درصد این مالکان حذف و به وام عادی با سود بانکی مصوب ١٨ و یا ٢۴ درصد افزایش یابد .

وی تاکید کرد : این مالکان چنانچه تا ١۵ روز آینده جهت تشکیل پرونده قسط به بانک مسکن مراجعه ننمایند مشمول جرایم ذکر شده خواهند بود .




مطالب مرتبط

خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

|

شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

نظرات کاربران