در حال بارگذاری ...

متقاضیان مسکن ملی سریعتر تعیین تکلیف شوند

در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، شیوه نامه ابلاغ شده و مسیر و راهکار مشخص است که انتظار می رود تمامی دست اندرکاران و عوامل اجرایی آن را دنبال کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در نشست پیگیری طرح اقدام ملی مسکن از احیا و فعال شدن صندوق های زمین و ساختمان خبر داد و گفت : متقاضیان مسکن ملی ، هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند .

محمد اسلامی در نشست پیگیری طرح اقدام ملی مسکن با حضور معاونان بخش مسکن ، بانک مسکن ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، بنیاد مسکن و مدیران کل راه و شهرسازی به شکل ویدیوکنفرانس برگزار شد ، بر همراهی تمامی دست اندرکاران اجرای طرح در احداث و تحویل به موقع واحدهای مسکونی ملی تاکید کرد . اجرای مسکن ملی و تحویل به موقع آن ها ، خواست مردم و از آن مهم تر فرمان مقام معظم رهبری است . در همین رابطه نیز ، چندی پیش ، رهبر انقلاب تاکید کردند ، پروژه اقدام ملی مسکن که شروع شده و بر اساس آن به مردم قولی داده شده است باید در همین دولت به مردم عملیاتی و تحویل شود .

عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد : در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، علاوه بر طرفیت بخش خصوصی از ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، شرکت توسعه مسکن ، نیروهای مسلح و تمامی دستگاه ها استفاده شده و همه دستگاه ها به شکل یکپارچه آماده خدمت رسانی در خصوص اجرای مسکن ملی هستند . در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، شیوه نامه ابلاغ شده و مسیر و راهکار مشخص است که انتظار می رود تمامی دست اندرکاران و عوامل اجرایی آن را دنبال کنند .

وی بر تعیین تکلیف متقاضیان مسکن ملی تاکید کرد و گفت : باید هرچه سریعتر. اقدامات لازم برای پر کردن فاصله ۷۵ درصدی متقاضیان تعیین تکلیف نشده انجام شود .

اسلامی همچنین بر پیگیری و تشویق متقاضیان به واریز وجه تاکید کرد و توضیح داد : هرچه سریعتر پرونده متقاضیان تشکیل و مدارک آنها تکمیل و سایر عملیات اجرایی انجام شود . اهتمام ویژه به شروع پروژه ها و پیگیری به منظور آماده سازی ، تهیه نقشه ها و استفاده از منابع در اختیار بانک ، مورد تاکید است .

اسلامی از احیای صندوق های زمین و ساختمان با پیگیری معاونت مسکن و ساختمان خبر داد و گفت : صندوق های زمین و ساختمان به منظور تامین مالی اجرای پروژه های مسکن ، احیا می شود .

وی از تداوم جریان پایدار تولید مسکن خبر داد و گفت : تجربه احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ، نهادینه سازی و ایجاد هماهنگی و ظرفیت سازی برای تولید مسکن است . بدین معنا ، تلاش می شود تا با احداث سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ، کسری تولید مسکن در کشور پوشش داده شود .




نظرات کاربران