در حال بارگذاری ...
  • ابقا رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در سمت خود

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حکم وزیر راه و شهرسازی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در سمت خود ابقا شد .

    محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حکمی حبیب اله طاهرخانی را برای ۳ سال دیگر به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید ابقا کرد .

    در حکم وزیر راه و شهرسازی آمده است : «با عنایت به تعهد ، تخصص و تجربه جنابعالی و به موجب این حکم ، مستند به مصوبه مورخه ۲ مهر ۱۳۹۹ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و به استناد ماده ۱۲ اساسنامه شرکت ، جنابعالی به عنوان "رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت" برای مدت ۳ سال دیگر ابقا می گردید .

    امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.»




    مطالب مرتبط

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    شهر جدید خلیج فارس در نقطه ای ژئو استراتژیک ، ژئو اکونومیک و ژئو پلتیک ، در دهانه ورودی دستیابی ایران به عمق آب‌های آزاد جهان قرار گرفته و محل تلاقی لجستیک ترین مد حمل و نقلی ایران با چهار مد دریایی ، هوایی ، زمینی و ریلی قرار دارد و با داشتن انواع فرصت های اقتصادی ‌ و طبیعی می ...

    |

    نظرات کاربران