در حال بارگذاری ...
  • تشکیل کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی برای تهیه بسته مالی تولید مسکن

    مقرر شد تا کارگروه مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی تشکیل شود و ظرف یک ماه بسته مالی برای طرح های تولید مسکن تهیه و به شورای عالی مسکن ارایه شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تشکیل کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی برای تهیه بسته مالی تولید مسکن خبر داد و گفت : این بسته در یک ماه تهیه و به شورای عالی مسکن ارایه می شود .

    محمود محمودزاده در خصوص جزییات مصوبات شورای عالی مسکن که ۷ مهر تشکیل و مصوب شد ، گفت : در نشست شورای عالی مسکن ، پیشبرد پروژه های طرح اقدام ملی مسکن مورد تاکید قرار گرفت . در آخرین نشست شورای عالی مسکن مقرر شد تا شهرداری های کشور جهت تسریع در پروژه های طرح اقدام ملی مسن همراهی کنند و ابتدا پیش پروانه صادر کرده و متعاقب آن پروانه اصلی ساختمان صادر شود تا  در این فاصله کارهای قانونی مسکن ملی انجام شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : مقرر شد تا کارگروه مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی تشکیل شود و ظرف یک ماه بسته مالی برای طرح های تولید مسکن تهیه و به شورای عالی مسکن ارایه شود .

    به گفته محمودزاده ، دیگر موضوعات مصوب شده در شورای عالی مسکن شامل موضوع تامین مصالح اصلی ساختمان توسط وزارت صمت و نحوه واگذاری اراضی وزارت راه و شهرسازی به طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی بوده که وزارت راه و شهرسازی زمین در اختیار دارد . 




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

    |

    نظرات کاربران