در حال بارگذاری ...

موافقت وزارت جهاد کشاورزی برای معرفی اراضی به وزارت راه و شهرسازی طی ۳ ماه آینده

وزارت جهاد کشاورزی در دو ماه آینده اسامی واجدان شرایط را ارایه دهد تا کنترل نهایی با سامانه مالکیت ، فرم ج و تسهیلات بانکی انجام شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی از موافقت وزارت جهاد کشاورزی برای معرفی اراضی موردنیاز ظرف ۳ ماه آتی خبر داد .

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی که به امضای وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی رسید ، گفت : اراضی واحدهای مسکونی موضوع تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت جهاد کشاورزی از محل تبصره ماده ۶ قانون ساماندهی مسکن تامین شده است و ظرف مدت سه سال باید ، عملیاتی و اجرایی شود .

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد : بر اساس این تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی موظف است تا سه ماه بعد از امضای این تفاهم نامه اراضی مناسب را معرفی کند تا هرچه سریعتر اقدامات مربوط به ساخت و ساز انجام شود و اراضی در اختیار تعاونی‌ها و افراد واجد شرایط قرار بگیرد . وزارت جهاد کشاورزی در دو ماه آینده اسامی واجدان شرایط را ارایه دهد تا کنترل نهایی با سامانه مالکیت ، فرم ج و تسهیلات بانکی انجام شود .

محمود زاده یکی از نقاط قوت این تفاهم نامه را همزمانی امضای آن با واگذاری اراضی از سوی جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت : تمامی اعضا باید شرایط لازم جهت ثبت نام را از جمله سبز بودن فرم ج ، عدم استفاده از تسهیلات دولتی برای خرید و یا ساخت مسکن ، داشته باشند و بعد از تکمیل شدن لیست نهایی و همچنین اراضی در اختیار دستگاه‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی ، برای ساخت مسکن اقدام و اراضی و واجدان شرایط به سازندگان واگذار و معرفی می شود .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا هرچه سریعتر واحدها وارد چرخه تولید مسکن شوند .




مطالب مرتبط

در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

|

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

نظرات کاربران