در حال بارگذاری ...
  • حذف حضور فیزیکی مراجعین برای دریافت تسهیلات ساخت در بافت‌های فرسوده

    با استفاده از این سامانه اطلاعات ثبت شده و به صورت سیستمی برای بانک ارسال می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : با فعال شدن سامانه تسهیلات ساخت در بافت‌های هدف دیگر نیازی به حضور و مراجعه فیزیکی مردم به ادارت کل راه و شهرسازی نیست .

    خلیل محبت‌خواه در خصوص فعال شدن سامانه تسهیلات ساخت در بافت‌های فرسوده اظهار داشت : به واسطه شیوع ویروس کرونا و به منظور ارائه تسهیلات در امور مراجعین و متقاضیان تسهیلات ساخت در بافت‌های فرسوده ، سامانه جدیدی با مشارکت بانک مسکن و شرکت بازآفرینی شهری طراحی و هم اکنون قابل دسترسی برای عموم است .

    وی افزود : به همین خاطر دیگر متقاضیان لازم نیست به ادارات کل راه و شهرسازی کشور و ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان جهت تشکیل پرونده ، ثبت تقاضا و اخذ معرفی نامه فیزیکی اقدام کنند . با استفاده از این سامانه اطلاعات ثبت شده و به صورت سیستمی برای بانک ارسال می‌شود .

    وی در پایان گفت : آدرس سامانه برای تشکیل پرونده دریافت تسهیلات ساخت httP://82.99.227.25  بوده و متقاضیان می‌توانند راسا در این خصوص اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از اقدام طرح کلید به کلید شهرداری صالحیه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ از آمادگی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر صالحیه در ...

    |

    بهترین حالت نوسازی به لحاظ برنامه ریزی فضاهای شهری و خدمات رسانی دستگاه‌های خدمت رسان آب ، برق و گاز مربوط به بافت‌های شهری داخل محدوده‌های شهری است و نوسازی و ساخت و ساز مسکن با احتساب تمام این شرایط در بافت‌های فرسوده بهترین حالت از نوسازی شهری است .

    |

    در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد .

    |

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    نظرات کاربران