در حال بارگذاری ...

انجام یک عملیات رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان گناباد

با اقدام به موقع نیروهای پرتلاش گشت حفاظت اراضی ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان و با حمایت دستگاه قضایی از تصرف اراضی مذکور جلوگیری به عمل آمد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان از انجام یک عملیات رفع تصرف اراضی ملی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد .

حسین ناطق جنت آبادی با اعلام این خبر گفت : متصرف اقدام به تصرف ۲۵۰۰ مترمربع از اراضی دولتی این اداره کرده بود که طی یک عملیات رفع تصرف فوری نسبت به توقف عملیات و رفع تصرف اراضی دولتی اقدام شد .

وی ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود : با اقدام به موقع نیروهای پرتلاش گشت حفاظت اراضی ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان و با حمایت دستگاه قضایی از تصرف اراضی مذکور جلوگیری به عمل آمد .

وی خاطرنشان کرد : شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت استان اعلام کنند .

 




مطالب مرتبط

در راستای رفع تصرف اراضی ملی و با حمایت جدی دستگاه قضایی در این خصوص ، ۳۰ فقره رای قضایی در سال ۱۴۰۲ به نفع دولت و بیت‌المال اخذ شد . هم اکنون ۲۲ پرونده در حوزه زمین و مسکن شهرستان لنجان در حال رسیدگی قضایی است .

|

اساس تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرهای استان اصفهان ، روزانه ، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند .

|

طی یکسال بیش از ۶۲ هزار و ۹۰۰ ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شد و این تیم های عملیاتی و گشت خودرویی نسبت به پیمایش روزانه ، گشت زنی و رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش اقدام کردند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف اراضی ، فوراً ...

|

در راستای رویکرد پیشگیرانه ، تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به‌محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با ...

|

اقدامات پیشگیری از حیث وضعی ، اجتماعی و فرهنگی بوده و در این رابطه امسال بیش از ۶۲ هزار و ۹۰۰ ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شده است .

|

نظرات کاربران