در حال بارگذاری ...
  • تأکید بر تسریع در ساماندهی اراضی پادگان لشکر ۶۴ شهر ارومیه

    احیای ارزش‌های فضایی موجود ، با توجه به سابقه‌ تاریخی و ظرفیت‌های زیست‌‌‌‌بومی از مهم‌‌‌ترین دستاوردهای اجرای طرح یکپارچه‌سازی‌ اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه به شمار می‌رود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از طراحی شهری یکپارچه‌ اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه بازدید و بر تسریع در ساماندهی این اراضی ، تاکید کردند .

    فرزانه صادق مالواجرد و مهدی عبوری ، معاونان وزیر راه و شهرسازی از طراحی شهری یکپارچه‌ اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه بازدید و بر تسریع در ساماندهی این اراضی تاکید کردند .

    سیدمحسن حمزه‌لو ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جریان این بازدید با بیان اینکه چهارچوب طراحی شهری یکپارچه‌ اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه ، سال گذشته در شورای‌عالی معماری و شهرسازی ایران تصویب و  اراضی و مجموعه بناهای این پادگان در فهرست آثار ملی ثبت شد ، گفت : احیای ارزش‌های فضایی موجود ، با توجه به سابقه‌ تاریخی و ظرفیت‌های زیست‌‌‌‌بومی از مهم‌‌‌ترین دستاوردهای اجرای طرح یکپارچه‌سازی‌ اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه به شمار می‌رود .

    او افزود : این اراضی از قلمروهای عمومی شهری در پیوند با هویت فرهنگی و بافت تاریخی شهر ارومیه مطرح است و ساماندهی آن در چهارچوب ضوابط و مقررات ، سطوح و تراکم مصوب شورای‌عالی معماری و شهرسازی انجام می‌شود .

    معاونان وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان غربی، از طرح بازگشایی ادامه مسیر خیابان سرداران ارومیه، مدرسه تاریخی هدایت و طرح ساماندهی میدان امام خمینی(ره) بازدید کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی اعلام کرد : مطالعات تعیین حریم گسل های شهر ارومیه به سرپرستی رییس بخش زلزله آن مرکز به ...

    |

    هنگام ارایه آمار از کاهش بافت‌های فرسوده باید به این نکته توجه کرد که ممکن است طی سال‌های اخیر مناطق جدیدی به محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری اضافه شده باشد، اما مناطق نوسازی شده هنوز از لیست محلات هدف خارج نشده است . بنابراین به زودی مناطقی که به طور کامل نوسازی شده‌اند از ...

    |

    بافت‌های فرسوده شهری به عنوان عرصه و بستری مناسب برای تولید مسکن به شمار می‌روند، چراکه دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای توسعه ساخت‌وساز هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار چهارمحال و بختیاری با مکانیابی کنونی احداث شهرک آلونی به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

    |

    نظرات کاربران