در حال بارگذاری ...

بهره بردارى از ١٥٧١٨٣ واحد مسکونى سیل زده در استان گلستان

بازسازی تأسیسات ۹۵۰ روستا و شهر مناطق سیل زده در فروردین ۹۸ با اعتبار ۷۴۶ میلیارد تومان انجام شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به ریاست رییس جمهور و با حضور رییس بنیاد مسکن ، ١٥٧١٨٣ واحد مسکونى سیل زده گلستان افتتاح شد و مورد بهره بردارى قرار گرفت .

جشن پایان بازسازی مناطق سیل‌ زده کشور به میزبانی گلستان بصورت ویدئو کنفرانس به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی , حق شناس استاندار گلستان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی در روستای چن سیبلی شهرستان آق قلا برگزار شد .

بنابراین گزارش در این آیین ۶۶ هزار و ۷۱۹ واحد مسکونی احداثی و ۹۰ هزار و ۴۶۴ واحد تعمیری سیل سال ۹۸ افتتاح شد . این پروژه ها با اعتبار ۴۹۰ میلیارد تومان و تسهیلات کمک بلاعوض ١٨٠٠ میلیارد تومانی انجام شده است .

همچنین بازسازی تأسیسات ۹۵۰ روستا و شهر مناطق سیل زده در فروردین ۹۸ با اعتبار ۷۴۶ میلیارد تومان انجام شده است .

گفتنى است ، بر اثر سیل سال ۹۸ بالغ بر ۲۲ هزار واحد مسکونی در استان گلستان دچار خسارت شد .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

|

با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

|

این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

|

نظرات کاربران