در حال بارگذاری ...

فروش اقساطی ۳۶۸۸۱ واحد مسکن مهر طی سال جاری

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر امور اعتبارات بانک مسکن از افتتاح حساب ۱۱۵ هزار و ۷۴۴ متقاضی مسکن ملی در بانک خبر داد و گفت : طبق آخرین آمار در سالجاری ۳۶ هزار و ۸۸۱ واحد مسکونی مهر ، فروش اقساطی شده است .

محمدحسن علمداری آخرین وضعیت افتتاح حساب متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد .

مدیرامور اعتبارات بانک مسکن از افتتاح حساب ۱۱۵ هزار و ۷۴۴ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک خبر داد و گفت : تاکنون ۱۰۰ پروژه شامل ۱۸۷۰۲ واحد از طرح اقدام ملی مسکن به بانک مسکن معرفی شده که از این تعداد ، ۱۸ پروژه شامل ۲۶۴۸ واحد به دفترخانه ارسال و قرارداد پرداخت تسهیلات هفت پروژه شامل ۱۶۳۲ واحد منعقد شده است .

علمداری در خصوص فروش اقساطی مسکن مهر نیز ، توضیح داد : در سالجاری ۳۶۸۸۱ واحد مسکونی مهر فروش اقساطی شده است . از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون ۲ میلیون و ۷۱ هزار و ۸۰۲ واحد فروش اقساطی شده است .




مطالب مرتبط

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

|

پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

|

مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

|

این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

|

نظرات کاربران