در حال بارگذاری ...
  • در صورت نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی کردستان ، زمین‌های لازم تملک خواهد شد

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مجریان این طرح هستند . اضافه به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی ، زمین ها به صورت گروهی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد تا خودشان پروانه بگیرند و تولید مسکن کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به شناسایی زمین برای اجرای طرح اقدام ملی در استان کردستان و وجود محدودیت اراضی گفت : در صورت نیاز استان می توانیم بحث تملک زمین را انجام بدهیم .

    علی نبیان در جلسه شورای مسکن استان کردستان در محل استانداری گفت : برای اجرای طرح تولید و عرضه مسکن در سطح کشوری کلیه زمین ها شناسایی شده و در اختیار مجریان پروژه قرار داده شده است .

    نبیان یادآور شد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مجریان این طرح هستند . اضافه به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی ، زمین ها به صورت گروهی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد تا خودشان پروانه بگیرند و تولید مسکن کنند .

    مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد : در جایی نیز که نیاز باشد تعاونی های مسکن می توانند زمین های دولتی را از طریق شورای مسکن استان در اختیار گرفته و درراستای اجرای طرح اقدام ملی به تولید مسکن اقدام کنند .

    نبیان با اشاره به انجام یکسری اقدامات مناسب در استان کردستان گفت : امیدوارم با حمایت های شخص استاندار محترم استان ، معاونت محترم عمرانی و پیگیری های مدیرکل راه و شهرسازی دغدغه های موجود را به حداقل رسانده و بحث اقدام ملی را در سطح استان به صورت ویژه اجرا کنیم .

     




    مطالب مرتبط

    در این توافق نامه ضمن تعیین تعهدات طرفین ، دانشگاه متعهد شد در تأمین مالی پروژه احداث واحدهای مسکونی ویژه کارمندان دانشگاه آزاد از محل منابع داخلی در اختیار دانشگاه و نیز سایر منابع بانکی و… مشارکت داشته باشد .

    |

    نظرات کاربران