در حال بارگذاری ...
  • فعال شدن استارت‌آپ‌های کاهنده مصرف انرژی در ساختمان تا پایان دولت دوازدهم

    ما در معاونت علمی و فناوری ریاست‌‌جمهوری آمادگی داریم تا کمک کنیم استارت‌‌‌آپ‌‌های حوزه انرژی ساختمان فعال شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون علمی و فناوری رییس‌‌جمهوری از فعال شدن استارت‌آپ‌های کاهنده مصرف انرژی در ساختمان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد .

    سورنا ستاری در مراسم رونمایی از سامانه پایش انرژی اطلاعات ساختمان در مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با بیان این مطلب که زیرساخت‌های خوبی در مرکز تحقیقات در موضوع انرژی ایجاد شده است ولی نیازمند کار بیشتر است گفت : ضرورت دارد تا جوانان بیشتر وارد این عرصه شوند و استارتاپ‌ها به این عرصه ورود کنند . تا زمانی که این مبحث ، تجاری نشود و اقتصادی در آن شکل نگیرد ، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم .

    وی افزود : ما در معاونت علمی و فناوری ریاست‌‌جمهوری آمادگی داریم تا کمک کنیم استارت‌‌‌آپ‌‌های حوزه انرژی ساختمان فعال شوند . اقتصادی که به این حوزه مربوط می‌شود تنها اقتصاد انرژی نیست ؛ بلکه با اقتصاد خدمات ساختمان نیز مرتبط است ، درآمدهای این حوزه است که استارت‌‌آپ‌‌‌های فعال در بخش انرژی ساختمان را فعال می‌کند .

    ستاری تاکید کرد : این بخش در معاونت علمی و فناوری رئیس‌‌جمهور تا پایان دولت دوازدهم پیاده‌‌سازی شده و شرکت‌های خدمات انرژی ساختمان راه‌اندازی می‌شود . این موضوع در کاهش مصرف سوخت در ساختمان‌ها تأثیرگذار خواهد بود .

    وی از فعال شدن استارت‌‌آپ‌‌های کاهنده مصرف انرژی در ساختمان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد .




    مطالب مرتبط

    هر یک از دوره‌ها در ۵ روز و حدود ۴۰ ساعت برای مهندسان برگزار شد و دارای آزمون‌های نهایی در دو مرحله نیز بود . این دوره‌ها در سال جاری نیز با استفاده از تجربیات قبلی تقویت و برگزار خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در نشست خبری به تشریح وضعیت پهنه های انتخابی نهضت ملی مسکن پرداخت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه اینکه مقاومت ساختمانی ۱۴۰۰ ساختمان بلند در تهران ارزیابی شد ، از احداث ...

    |

    ارزیابی ساختمان‌های ناایمن موضوع مهمی است که بر اساس جزء ۵ بند ض ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران انجام آن بر عهده مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در همکاری با دیگر سازمان‌ها و نهادها قرار گرفته است .

    |

    نظرات کاربران