در حال بارگذاری ...
  • بازآفرینی شهری پایدار فرصت کلیدی برای ارتقا کیفیت زندگی در شهر پیرانشهر

    موانع توسعه درون شهر پیرانشهر با مشارکت و وحدت رویه‌ای که در بین مسئولان شهرستان دیده می‌شود ، قابل حل هستند و انتظار می‌رود اصلاح بافت‌های ناکارآمد منطقه با ارتقای کارایی و بهره‏‌وری پروژه‌ها عملیاتی شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در بازدید از سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر پیرانشهر گفت : بازآفرینی شهری پایدار یک رویکرد همه‌جانبه برای ارتقای کیفیت زندگی شهر پیرانشهر به شمار می‌رود .

    معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در بازدید از سکونتگاه‌های غیررسمی شهر پیرانشهر گفت : بازآفرینی شهری پایدار یک رویکرد  همه‌جانبه برای ارتقای کیفیت زندگی شهر پیرانشهر به شمار می‌رود و تلاش می‌کنیم با توجه به نیازمندی‌های این شهر چند طرح کلیدی به پروژه‌های بازآفرینی شهری استان افزوده شود .

    مهدی عبوری ، احداث کانال شین‌آباد جهت هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از مشکلات زیست محیطی ، مشارکت در تکمیل ساخت فرهنگسرا به منظور بهره‌مندی مردم از فضای فرهنگی و احداث یک مدرسه ١٢ کلاسه دیگر را از مهم‌ترین پروژه‌های تحول‌آفرین در شهر پیرانشهر عنوان کرد .

    دبیر ستاد بازآفرینی شهری پایدار کشور همچنین در نشست مشترک با فرماندار شهرستان پیرانشهر به کمبود سرانه‌های خدمات عمومی در این شهر اشاره کرد و ادامه داد : موانع توسعه درون شهر پیرانشهر با مشارکت و وحدت رویه‌ای که در بین مسئولان شهرستان دیده می‌شود ، قابل حل هستند و انتظار می‌رود اصلاح بافت‌های ناکارآمد منطقه با ارتقای کارایی و بهره‏‌وری پروژه‌ها عملیاتی شود .

    معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به همراه معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی از منطقه شین‌آباد ، فرهنگسرای در حال احدات، منطقه قیزقپان ، بالا شهر ، کهنه خانه کوی آمانج از سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر پیرانشهر بازدید کردند .




    مطالب مرتبط

    این برنامه به‌صورت مشترک و با راهبری شرکت بازآفرینی شهری ایران و مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط اعم از وزارتخانه‌ها، شهرداری‌ها و مراکز پژوهشی در سطوح ملی و محلی با همکاری دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در تهران و کمیته ملی اسکان بشر ج. ا. ایران در کشور اجرا می‌شود .

    |

    بیشترین نوسازی در مقایسه با تمامی سنوات و دولت‌های گذشته در سه سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شد. همچنین در دولت سیزدهم حدود ۱۰۴ هزار واحد نوسازی شده به بهره‌برداری رسید که این موضوع جزو رکوردشکنی‌های سوم در این بخش به شمار می‌رود . در طی دولت سیزدهم در مجموع ۱۰۰ هزار بنای ...

    |

    موضوع این تفاهم‌نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد ، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات ...

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از ۲۸۸ هزار واحد عبور کرده است و این میزان از نوسازی می‌تواند در آینده با قوت بیشتری ادامه یابد. همچنین در کنار نوسازی واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده تاکنون ۱۰۴ هزار واحد مسکونی از واحدهایی که نوسازی آنها آغاز شده به بهره‌برداری رسیده ...

    |

    نظرات کاربران