در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی در جنوب استان کرمان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره )

    در سایر مراکز شهرستان‌های منطقه جنوب کرمان در قالب طرح اقدام ملی مسکن زمین در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است تا برای متقاضیان مسکن احداث شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از عقد تفاهم‌نامه میان این اداره‌کل با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره ) برای ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی خبر داد .

    محمد ساردویی گفت : به‌منظور تحقق اهداف طرح اقدام ملی مسکن با انجام تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ، قرار شد این ستاد ، ۲۵۰ واحد مسکونی در شهر جیرفت بسازد . برای اجرای این پروژه در شهر جیرفت سه هکتار زمین در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) قرار خواهد گرفت .

    مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، عنوان کرد : علاوه بر این ۸۴ واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر جیرفت احداث می‌شود که عملیات اجرایی آن آغاز شده است .

    ساردویی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در دیگر شهرهای جنوب کرمان بیان داشت : در سایر مراکز شهرستان‌های منطقه جنوب کرمان در قالب طرح اقدام ملی مسکن زمین در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است تا برای متقاضیان مسکن احداث شود .

    وی در پایان اشاره کرد : متقاضیانی که در این شهرها در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند ، می‌توانند با مراجعه به ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محل سکونت ، نسبت‌ به تکمیل روند کار خود اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    نظرات کاربران