در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۹۶۰ واحد مسکن ملی در شهرهای کوچک استان لرستان

    ۴۹۶۰ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار و ۹۶۰ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند از شروع عملیات اجرایی این طرح در استان خبر داد .

    مسعود رضایی گفت : عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن ، روز گذشته اول آبان همزمان در لرستان و سایر استان های کشور با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد . 

    مسعود رضایی با بیان اینکه بنیاد مسکن به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را اجرا می‌کند ، افزود : ۴۹۶۰ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند . 

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به افتتاح حساب ۴۰۱ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان تصریح کرد : ۲۴۳ نفر از این متقاضیان نسبت به تکمیل وجه واریزی خود اقدام کرده که حدود ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان واریز شده است . 

     




    مطالب مرتبط

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    نظرات کاربران