در حال بارگذاری ...
  • تاثیر تفاهم وزارت خانه‌ها بر رونق احداث مسکن

    شصت و نه هزار مسکن ملی نیز برای واجدان شرایط در نیروهای مسلح ساخته خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت : طبق تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش ، ۳۰ هزار واحد مسکن ملی برای فرهنگیان کلنگ زنی شد .

    پروانه اصلانی در آیین کلنگ زنی دوازده هزار واحد مسکن ملی در شهر جدید هشتگرد با بیان این که انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی و وزارت خانه ها در خصوص احداث مسکن ملی باعث رونق احداث مسکن می شود ، گفت : براساس تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش ، ۳۰ هزار واحد مسکن ملی برای فرهنگیان کلنگ زنی شد .

    او افزود : دو هزار مسکن ملی نیز برای جامعه کارگری درنظر گرفته شده است . شصت و نه هزار مسکن ملی نیز برای واجدان شرایط در نیروهای مسلح ساخته خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

    |

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    نظرات کاربران