در حال بارگذاری ...

پایان پروژه مسکن مهر در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

در حال حاضر ۱۴ انبوه ساز با اعتماد به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ۱۰ شهر استان مستقر شده اند، کارگاه های اقدام ملی را تجهیز کرده اند و در حال طی و تصویب مراحل نهایی نقشه پروژه های ساختمانی هستند که به زودی مرحله اجرای آن پروژه ها آغاز خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پایان پروژه مسکن مهر در این اداره کل خبر داد .

خلیل محبت خواه گفت : کلنگ اجرایی ۱۹ هزار و ۲۲۷ واحد مسکونی اقدام ملی در ۱۰ شهر استان تهران (شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و زیر ۱۰۰ هزار نفر) به زمین خورد که از این میزان ۷ هزار و ۵۵۰ واحد مرتبط با این شهرها و اداره کل راه و شهرسازی تهران و مابقی در حوزه شهرهای جدید پرند و پردیس است .

وی با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در مهرماه امسال افزود : این برنامه تنها مختص آغاز عملیات اجرایی نبود ، ۲ هزار و ۳۶۷ مورد از آن مجددا مرتبط با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و پروژه های بخش خصوصی است که ۱۲۲۷ مورد از آن در قالب تفاهم نامه به متقاضیان اقدام ملی این استان واگذار شده است .

محبت خواه خاطرنشان کرد : در حال حاضر ۱۴ انبوه ساز با اعتماد به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ۱۰ شهر استان مستقر شده اند، کارگاه های اقدام ملی را تجهیز کرده اند و در حال طی و تصویب مراحل نهایی نقشه پروژه های ساختمانی هستند که به زودی مرحله اجرای آن پروژه ها آغاز خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان از متقاضیان مسکن اقدام ملی درخواست کرد که در زمانبندی مشخص و در اسرع وقت نسبت به تکمیل آورده حساب های خود اقدام کنند تا در افتتاح هرچه سریعتر پروژه ها موثری به دولت باشد .




مطالب مرتبط

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

|

نظرات کاربران