در حال بارگذاری ...

اتمام بازسازی و تعمیر ۵۹۲۱ واحد زلزله‌‌زده سراب و میانه

تعداد کل واحدهای خسارت دیده ۶۵۵۲ واحد ارزیابی شد که ۳۰۰۰ واحد آن احداثی و ۳۵۵۲ واحد تعمیری شناسایی شدند . همچنین ۱۷۹۷ واحد از واحدهای خسارت دیده اعم از احداثی و تعمیراتی، شهری و ۴۷۵۵ واحد نیز روستایی ارزیابی شدند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی روند تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زده سراب و میانه را در طی یکسال اعلام کرد و از اتمام بازسازی و تعمیر ۵۹۲۱ واحد زلزله زده در استان خبر داد .

حافظ باباپور آمار عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان‌شرقی تا سوم آبان‌ماه، اعلام کرد .

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با یادآوری این مطلب که زلزله میانه و سراب آبان‌ماه سال گذشته (۱۳۹۸) به وقوع پیوست ، از اتمام تعمیر ۳۵۵۲ واحد تعمری شهری و روستایی خبر داد و گفت : با احتساب تسهیلات واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی تعداد ۱۱۲۱۰ واحد به بانک های عامل معرفی شدند که با احتساب تسهیلات احداث واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی و تعمیری ، بانک ها تاکنون با ۱۰۲۴۰ نفر عقد قرارداد کردند .

باباپور با اعلام تکمیل تعمیرات ۳۵۵۲ واحد، روند بازسازی واحدهای احداثی را بدین شرح اعلام کرد : آواربرداری ۳۸۷۱ واحد مسکونی و دامی ، پی‌کنی ۴۰۱۰ واحد مسکونی و دامی، اجرای فونداسیون ۴۰۱۰ واحد مسکونی و دامی ، اجرای اسکلت ۳۸۳۷ واحد مسکونی و دامی ، اجرای سقف ۳۵۷۸ واحد مسکونی و دامی انجام شده است . عملیات ساختمانی ۲۳۶۹ واحد مسکونی و دامی به اتمام رسیده است .

گفتنی است ، تعداد کل واحدهای خسارت دیده ۶۵۵۲ واحد ارزیابی شد که ۳۰۰۰ واحد آن احداثی و ۳۵۵۲ واحد تعمیری شناسایی شدند . همچنین ۱۷۹۷ واحد از واحدهای خسارت دیده اعم از احداثی و تعمیراتی، شهری و ۴۷۵۵ واحد نیز روستایی ارزیابی شدند .




نظرات کاربران