در حال بارگذاری ...
  • اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی در سطح مسکن مهر شهر جدید گلبهار

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی در سطح مسکن های مهر شهر جدید گلبهار خبر داد .

    هومن گریوانی در تشریح این خبر گفت : با اوج گیری دوباره شیوع ویروس کرونا در سطح کشور ، شرکت عمران شهر جدید گلبهار نسبت به تهیه حدود ۲ هزار لیتر آب ژاول و مواد ضدعفونی جهت گندزدایی سطح بلوک های مسکن مهر و فضاهای عمومی این واحدها اقدام نمود .

    وی در ادامه افزود : با برنامه ریزی بعمل آمده توسط حوزه بسیج مالک اشتر گلبهار و شرکت عمران شهر جدید گلبهار ، لیست پروژه ها جهت اجرای این طرح تهیه شده و طی برنامه زمانبندی ۲۰ روزه توسط بسیجیان پایگاه های سطح شهر گلبهار طرح ضدعفونی و گندزدایی پروژه های مسکن مهر در حال اجرا می باشد .

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار اظهار داشت : در همین راستا عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار با همراهی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر گلبهار از روند اجرایی طرح ضدعفونی و گندزدایی مسکن های مهر گلبهار بازدید نمودند و شرایط موجود این طرح را مورد بررسی قرار دادند .




    مطالب مرتبط

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    نظرات کاربران