در حال بارگذاری ...

برگزاری دوازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات

به گفته دبیر علمی همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات ۷۶ مقاله به دبیرخانه رسیده است که ۶ مقاله به صورت شفاهی و ۲۸ مقاله به‌صورت پوستر در طول همایش ارائه خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دوازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات در مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی آغاز به کار کرد .

دوازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات روز سه‌‌‌شنبه ، ششم آبان‌‌‌ماه در محل مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی آغاز شد .

در روز نخست این همایش فریدون مقدس‌نژاد ، رییس کمیته علمی همایش ، مجید کیانپور ، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، توتونچی ، معاون امور نظام فنی اجرایی ، مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور و محمد شکرچی‌زاده ، رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی برای دقایقی سخنرانی کردند .

در آیین آغازین این همایش ، همچنین از سامانه انتخاب قیر بر اساس طبقه‌بندی عملکردی (PG) به نشانی اینترنتی PGI.BHRC.AC.IR رونمایی شد و "سیداحمد فتاح‌زاده" بنیانگذار شرکت آذربام ، به‌عنوان چهره مبرز حوزه قیر ، آسفالت و ماشین‌‌آلات در سال ۱۳۹۹ معرفی و از تلاش‌های او قدردانی شد .

از دیگر برنامه‌های مهم دوازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات می‌توان به کارگاه آنلاین پروفسور دی‌‌بندیتو با موضوع(behavior  of bituminous materials and interfaces) در روز سه‌شنبه ششم آبان‌ماه و سخنرانی جورج سوسا با موضوع(Sustainable Road Construction and Maintenance) در روز چهارشنبه ، هفتم آبان‌ماه اشاره کرد .

به گفته دبیر علمی همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات ۷۶ مقاله به دبیرخانه رسیده است که ۶ مقاله به صورت شفاهی و ۲۸ مقاله به‌صورت پوستر در طول همایش ارائه خواهد شد . همچنین ۲۷ مقاله در مجموعه مقالات همایش به چاپ خواهد رسید .




مطالب مرتبط

مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

|

طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

|

امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

|

هر یک از دوره‌ها در ۵ روز و حدود ۴۰ ساعت برای مهندسان برگزار شد و دارای آزمون‌های نهایی در دو مرحله نیز بود . این دوره‌ها در سال جاری نیز با استفاده از تجربیات قبلی تقویت و برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در نشست خبری به تشریح وضعیت پهنه های انتخابی نهضت ملی مسکن پرداخت ...

|

نظرات کاربران