در حال بارگذاری ...
  • گامی جدید برای تسریع در طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جهت سرعت‌گیری فرآیند طرح اقدام ملی مسکن ، جلوگیری از اختلالات احتمالی و دستیابی به اهداف عالیه این طرح ، پیگیری بخشی از امورات مرتبط با این طرح عظیم و ملی در استان اصفهان توسط "سید مسعود میریان رئیس اداره تشکل‌های حرفه‌ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان اصفهان" انجام می‌شود .

    با توجه به جایگاه و اهمیت طرح اقدام تولید مسکن جهت رفع مشکل مسکن اقشار آسیب‌پذیر استان اصفهان ، پیشبرد و تسریع در اجرای پروژه‌های این طرح همواره مورد تاکید قرار دارد .

    امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ، در راستای اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری و تاکید مکرر مدیرکل راه و شهرسازی استان مبنی بر سرعت‌گیری فرآیند طرح اقدام ملی مسکن ، بخشی از پیگیری امورات مرتبط با این طرح را به "سید مسعود میریان رئیس اداره تشکل‌های حرفه‌ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان اصفهان" محول کرد .  

    معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اشاره به تجارب و تخصص سیدمسعود میریان در متن شرح وظایف از وی خواسته است ؛ اقدامات ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه در خصوص طرح اقدام تولید مسکن را به صورت مستمر و روزانه مورد پیگیری قرار دهد و در تعیین تکلیف متقاضیان بر اساس مصوبات شورای مسکن استان سرعت دهد .  

    در متن شرح وظایف علاوه بر پیگیری امورات تامین زمین ، انعقاد قرارداد ، صدور پروانه ساختمانی جهت طرح اقدام ملی مسکن استان ، به برگزاری جلسات مستمر هفتگی با ادارات شهرستان‌ها و تهیه گزارشات هفتگی عملکرد نیز تاکید شده است .  




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

    |

    در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    نظرات کاربران