در حال بارگذاری ...

گام‌های دولت برای تکمیل و تحویل به موقع واحدهای طرح اقدام ملی مسکن

هم‌اکنون در استان‌ها با مدیریت استانداران در قالب شورای مسکن استان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و چگونگی رفع موانع آن استان به استان تصمیم‌گیری می‌شود تا روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، سرعت داده شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : افرادی که به عنوان پذیرفته شده نهایی تعیین شده باشند و پیامک واریز وجه را دریافت کرده باشند ، چنانچه نسبت به واریز وجه در زمان مقرر ، اقدام نکنند در سامانه طرح اقدام ملی به شکل سیستماتیک حذف خواهند شد و افراد جدید جایگزین آنها خواهند شد .

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در خصوص انتظارات وزارتخانه از استان‌ها برای تسریع در روند اجرای طرح اقدام ملی در استان‌های سراسر کشور ، گفت : در خصوص طرح  اقدام ملی مسکن با توجه به اهمیت موضوع و توصیه‌های مقام معظم رهبری و دستورات رییس جمهوری مبنی بر تکمیل به موقع واحدهای مسکونی طرح اقدام  ملی ، همچنین جزئیات و شرایطی که هم اکنون حاکم است، در شیوه‌نامه طرح اقدام ملی ، بیشترین اختیارات و امکان تصمیم‌گیری در موارد مختلف با تنظیم چارچوب‌های اصلی آن به استان‌ها تفویض شد .

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد : هم‌اکنون در استان‌ها با مدیریت استانداران در قالب شورای مسکن استان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و چگونگی رفع موانع آن استان به استان تصمیم‌گیری می‌شود تا روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، سرعت داده شود . تصمیماتی که در شورای مسکن استان به مدیریت استاندار، اخذ می‌شود، تصمیماتی است که به اجرا نزدیک است و موانع و مشکلات استانی در این تصمیم‌گیری‌ها لحاظ می‌شود .

محمودزاده تصریح کرد : با توجه به تصمیمی که مشخص شده و انتظار عمومی که وجود دارد تا واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی در دولت دوازدهم به اتمام برسد ، طبیعی است که برنامه‌ریزی‌ها در تکمیل و تحویل به موقع این پروژه‌ها سمت و سو گرفته است .

وی در خصوص احتمال حذف شدن بخشی از واجدان شرایط طرح اقدام ملی مسکن ، اعلام کرد : افرادی که به عنوان پذیرفته شده نهایی تعیین شده باشند و به آنها برای واریز وجوه اولیه طرح اقدام ملی مسکن پیامک ارسال شده باشد و در زمان مقرر نسبت به واریز وجه اقدام نکنند در سامانه طرح اقدام ملی به شکل سیستماتیک حذف خواهند شد و افراد جدید جایگزین آنها خواهند شد .

گفتنی است ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن بر تولید مسکن با الگوهای الحاق ، تغییر کاربری و شهرک‌سازی ، تاکید کرد و به تمامی دست اندرکاران طرح اقدام ملی مسکن یادآور شد تا بر اجرای شیوه نامه ابلاغ شده، جهت  تسریع در تولید مسکن ملی، اهتمام داشته باشند .




مطالب مرتبط

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

نظرات کاربران