در حال بارگذاری ...
  • شناسایی چهار هزار نفر در استان گیلان برای دریافت مسکن محرومین

    به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات تا سقف ۵ درصد تعلق می‌گیرد و تاکنون ۱۰۰ درصد تسهیلات ابلاغ شده و ۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض مسکن محرومان ، به طور کامل تخصیص یافته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به شناسایی چهار هزار نفر در این استان برای دریافت مسکن محرومین ، گفت : ۱۵ هزار واحد مسکونی مددجویان نهادهای حمایتی در گیلان مقاوم سازی می‌شود .

    محمد اکبرزاده ، چهارشنبه در جلسه ستاد استانی ابلاغ تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در سالن غدیر استانداری گیلان ، گفت : سه دستگاه کمیته امداد ، بهزیستی و بانک‌های عامل در ساخت مسکن محرومان نقش ویژه‌ای دارند .

    وی با بیان اینکه چهار هزار نفر در ۱۶ شهرستان گیلان برای دریافت مسکن محرومان شناسایی شدند ، افزود : به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات تا سقف ۵ درصد تعلق می‌گیرد و تاکنون ۱۰۰ درصد تسهیلات ابلاغ شده و ۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض مسکن محرومان ، به طور کامل تخصیص یافته است .

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ۱۵ هزار واحد مسکونی مددجویان نهادهای حمایتی در طرح ویژه مقاوم سازی وجود دارد ، تصریح کرد : اولویت ما در ساخت این مسکن‌ها ، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و سپس جامعه بدون مسکن و پس از آن افراد دارای مسکن نامناسب هستن .

    اکبرزاده با تاکید بر اینکه روش شناسایی جامعه هدف در این پروژه ، انحراف‌ها را به حداقل می‌رساند ، گفت : نقشه‌ها از ۴۰ تا ۵۲ مترمربع تعریف شده است و مشخصات فنی در حد استحکام استاندارد است اما در تزئینات فنی، بودجه و اولویت اتمام ساخت این واحدها را در نظر داریم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حامد حاجی گفت : به کمک مردم و انجمن خیرین مسکن ساز موفق شدیم که مسکن احداث کنیم . به همین دلیل خیرین مسکن ساز با مراجعه خود به ...

    |

             

    |

    در حوزه احداث مسکن بعد از انقلاب اسلامی طرح‌هایی مانند اجاره به شرط تملیک و مسکن مهر اجرا شد که استان خوزستان در حوزه مسکن مهر جزو پربارترین استان‌های کشور بود و تاکنون ۶۲ هزار واحد از آن‌ها تکمیل شده است پس از آن نیز طرح‌هایی مانند قانون جهش تولید مسکن و مسکن ملی و نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران