در حال بارگذاری ...
  • باز پس گیری ۴۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان طرقبه شاندیز

    گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز از خلع ید و رفع تصرف ۴۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان طرقبه شاندیز به ارزش ۳ هزار و ۶۳۰  میلیارد ریال خبر داد .

    سید حسین حسینی با اعلام این خبر گفت : این میزان رفع تصرف طی دو عملیات رفع تصرف انجام شد که در مورد اول متصرف اقدام به تصرف تصرف اراضی دولتی در مسیر پروژه پل خادر به میزان ۳۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ارزش ریالی ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال و در مورد دوم شخص متصرف اقدام به غرس اشجار و تصرف اراضی دولتی به متراژ ۱۰ هزار  مترمربع و ارزش ریالی ۸۰ میلیارد ریال کرده بودند که در دو عملیات رفع تصرف نسبت به رفع تصرف اراضی دولتی اقدام شد .

    حسینی افزود : یکی از وظایف مهم و حساس ادارات راه و شهرسازی صیانت و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و توجه ویژه به دفاع هرچه تمام تر در پرونده های حقوقی و کیفری مربوطه و پیگیری در جهت صدور اجراییه و رفع تصرفات از این اراضی است که در این راستا گشت هدفمند یگان حفاظت اراضی ملی شهرستان طرقبه شاندیز موفق شد این میزان از اراضی ملی را خلع ید و رفع تصرف کند .

    رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت : گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند .

    وی در پایان اظهار داشت : شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند . 




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    نظرات کاربران