در حال بارگذاری ...
  • دریافت تسهیلات اجاره مسکن در شهرستان ملایر توسط ۴۴۷ متقاضی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد : در شهرستان ملایر تعداد ۴۱۲۱ نفر از مردم جهت تسهیلات اجاره مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ، ۴۴۷ نفر تسهیلات را دریافت کردند .

    داریوش حسینی در جلسه ای با حضور نماینده مردم شریف شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : در سامانه اقدام ملی تعداد ۲۵۱۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۸۳ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تعداد ۷ نفر بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان و تعداد ۱۸ نفر زیر ۳۰ میلیون تومان برای اقدام ملی مسکن واریز کردند .

    حسینی در رابطه با وضعیت پروژه های مسکن مهر شهرستان ملایر گفت : پروژه ۴۳۲ واحدی دژچنار یکی از پروژه های مسکن مهر این شهرستان است که تعداد ۲۴۰ واحد آن تکمیل و تحویل داده شده است و تعداد ۱۹۲ واحد آن در مرحله نازک کاری بوده که در سال آتی تحویل متقاضی خواهد شد .

    وی در رابطه با تامین زمین برای اقدام ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد : در کمیته فنی موافقت با اتصال ۸.۲ هکتار از اراضی بالای دریاچه کوثر به محدوده شهر ملایر گرفته شده است .

    حسینی در خصوص دریافت وام فرسوده در این شهرستان اظهار کرد : از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۴ نفر خارج از بافت و تعداد ۲۱ نفر نیز داخل بافت برای اخذ وام به بانک معرفی شدند .




    مطالب مرتبط

    به منظور کنترل بازار مسکن ، هفت هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های معاملات ملکی استان انجام شده است و تعدادی از متخلفان جریمه و پلمب شدند که تأثیر مثبتی بر کنترل قیمت مسکن در شهر همدان داشت اما تا حصول نتیجه مطلوب جای کار زیادی وجود دارد . همچنین در کارگروه تنظیم بازار مسکن ، ...

    |

    نظرات کاربران