در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۹ هکتار زمین برای اجرای طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان

    تسطیح و آماده‌سازی ۱۶۴۳۵۰ مترمربع ، حمل مصالح ۳۴۰۰۰ مترمکعب ، زیرسازی ۱۰۷۱۰۰ مترمکعب ، اجرای جوی و جدول ۸۶۴۵ مورد ، ‌خاکبرداری ۶۹۴۹۵ مترمکعب ، خاکریزی۴۶۳۰۰ مترمکعب ، حفر چاه ۷۲ حلقه ، حمل نخاله۳۲۱۵۰ مترمکعب ، احداث کانال ۱۳۵۰ ، پیاده‌رو سازی ۸۲۷۰ مترمربع ، آسفالت ۱۳۵۰۰ مترمربع ، انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان از آغاز ساخت و ساز واحدهای مسکونی برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان خبر داد و میزان زمین تخصیص یافته برای اجرای این طرح را بیش از ۹ هکتار برشمرد .

    سیدخلیل منبتی عملکرد آن بنیاد را در اجرای طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان ، اعلام کرد و گفت : تاکنون ۱۵۷۰۱ خانوار ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان شناسایی و در سامانه ثبت شدند که از این تعداد تاکنون ۴۳۸۳ خانوار واجد شرایط ، تکمیل پرونده کرده و ۴۰۰۲ خانوار نیز برای آغاز روند ساماندهی به شهرداری ، معرفی شدند .

    به گفته مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان ، تاکنون ۲۷۷۷ سرپرست خانوار برای صدور سند به شهرداری معرفی شدند که برای ۴۶۷ خانوار سند صادر شده است . همچنین تعداد معرفی شده‌ها به شهرداری جهت صدور پروانه ۱۲۲۵ خانوار هستند که از این میزان برای ۴۶۸ خانوار پروانه صادر شده است . ۱۹۱ خانوار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که از تعداد افراد معرفی شده ، بانک ها با ۱۰۱ خانوار عقد قرارداد کرده‌اند .

    وی از آغاز ساخت و ساز ۱۲۴ واحد خبر داد و گفت : اراضی تحویل داده شده به بنیاد مسکن برای اجرای طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان ۹.۹۶ هکتار است .

    مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان روند ساخت و ساز و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی را بدین شرح اعلام کرد : تخریب و آواربرداری ۱۲۴ واحد ، پی‌کنی ۱۲۴ واحد ، آرماتوربندی ۱۱۰ واحد ، فونداسیون۸۱ واحد ، اجرای اسکلت ۴۱ واحد ، اجرای سقف ۳۳ واحد ، اجرای نما ۳ واحد انجام شده است .

    منبتی همچنین میزان عملیات اجرایی اجرای این طرح را نیز بدین شرح توضیح داد : تسطیح و آماده‌سازی ۱۶۴۳۵۰ مترمربع ، حمل مصالح ۳۴۰۰۰ مترمکعب ، زیرسازی ۱۰۷۱۰۰ مترمکعب ، اجرای جوی و جدول ۸۶۴۵ مورد ، ‌خاکبرداری ۶۹۴۹۵ مترمکعب ، خاکریزی۴۶۳۰۰ مترمکعب ، حفر چاه ۷۲ حلقه ، حمل نخاله۳۲۱۵۰ مترمکعب ، احداث کانال ۱۳۵۰ ، پیاده‌رو سازی ۸۲۷۰ مترمربع ، آسفالت ۱۳۵۰۰ مترمربع ، انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

    |

    در حال حاضر حدود ۱۲ پروژه فعال بازآفرینی در استان اصفهان اعم از احداث مساجد ، روکش آسفالت ، احداث مدرسه ، مرمت بناهای تاریخی ، احداث سراهای محله و طرح‌های مطالعاتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است .

    |

    افزایش کیفیت زندگی شهری در بافت فرسوده شهر تبریز یکی از اهداف بازآفرینی شهری در این شهر به شمار می‌رود و دو پروژه آیمان و شهرک جوانان تبریز از مصادیق این مهم تلقی می‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، پیگیری تحقق مصوبات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در دولت سیزدهم را از جمله ...

    |

    نظرات کاربران