در حال بارگذاری ...

ضرورت استمرار تحولات نظام مهندسی ساختمان به منظور بهبود کیفیت ساخت و ساز

فراموش نکنیم که حوزه مهندسی ، حوزه تحول و تکنولوژی است ، ضمن اینکه انتظار است تا استراتژی تهاجمی طراحی شود ، چرا که سازمان نظام مهندسی به بلوغی رسیده است که در ارکان کشور تاثیرگذار باشد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان در دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بر استمرار تحولات نظام مهندسی ساختمان به منظور کیفیت ساخت و ساز تاکید کرد .

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، گفت : خوشبختانه اقدامات قابل توجهی توسط این شورا در سال جاری انجام شده است . تحولات و تغییرات در نظام مهندسی استمرار داشته باشد تا برای این بخش موثر واقع شود .

محمودزاده با بیان اینکه ۲۵ سال از قانون نظام مهندسی می‌گذرد اما در مجموعه نظام مهندسی درگیر مسایل روزمره هستیم ، تاکید کرد : فراموش نکنیم که حوزه مهندسی ، حوزه تحول و تکنولوژی است ، ضمن اینکه انتظار است تا استراتژی تهاجمی طراحی شود ، چرا که سازمان نظام مهندسی به بلوغی رسیده است که در ارکان کشور تاثیرگذار باشد .

معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار تشکیل کمیته فناوری در حوزه‌های ساختاری و اجرایی در شورای مرکزی هشتم شد و گفت : امیدوارم با تشکیل این کمیته شاهد متحول شدن سیستم مهندسی در کشور باشیم .

وی «انسجام صادقانه» بین نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی را خواستار شد و تصریح کرد: با تقسیم کار و حمایت از یکدیگر می توانیم تمام خلاها را پر کنیم .




مطالب مرتبط

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

|

چنانچه موجر ، سقف اجاره بها را رعایت نکند ، بر اساس تبصره (یک) ماده (هفت) قانون ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره بها ، مشمول معافیت‌های مالیاتی نمی‌شود .

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در یک سال گذشته در خصوص اصلاح طرح‌های شهری اتفاقات خوبی در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رقم خورده و در حال حاضر ...

|

متقاضی بعد از دریافت پیامک ، مطابق محتوای پیامک که تاریخ و جزئیات اطلاع رسانی شده است ، ابتدا به دفاتر پیشخوان و سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کند و در مرحله آخر، قرارداد واگذاری زمین را دریافت می‌کند .

|

نظرات کاربران