در حال بارگذاری ...
  • حضور نماینده آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمام پروژه‌های مشارکتی تهرانسر

    با افزایش ۳۰ نفر به عوامل اجرایی این پروژه ، انتظار می‌رود تا هفته آینده وضعیت عملیات اجرایی به حد مطلوب برسد . در همین خصوص ایرادات در یکی از پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است که به تعویض ناظر منجر خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در بیست و چهارمین بازدید خود به همراه سازندگان ، مدیران ، مهندسان و کارگران ، از روند اجرای پروژه تهرانسر بازدید و ضمن حضور در محور زردبند - فشم از پیشرفت پروژه پل گلوکان ابراز رضایت کرد .

    خلیل محبت‌‌‌‌خواه با اشاره به تفاهم‌‌نامه همکاری بین این اداره‌‌کل و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، گفت : در هفته جاری ، طبق تفاهم‌نامه منعقدشده ، نماینده این آزمایشگاه در تمام پروژه‌های مشارکتی تهرانسر حاضر خواهد شد .

    وی افزود : با افزایش ۳۰ نفر به عوامل اجرایی این پروژه ، انتظار می‌رود تا هفته آینده وضعیت عملیات اجرایی به حد مطلوب برسد . در همین خصوص ایرادات در یکی از پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است که به تعویض ناظر منجر خواهد شد .

    محبت‌‌خواه با تاکید بر اینکه مستندسازی پروژه‌ها از هفته جاری آغاز خواهد شد ، خاطرنشان کرد : در خصوص پروانه ساخت شخصا از شهردار منطقه ۲۱ پیگیر هستم .

     




    مطالب مرتبط

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    نظرات کاربران