در حال بارگذاری ...
  • اتمام بازسازی ۱۶۶۵ واحد مسکونی زلزله‌زده در استان آذربایجان‌غربی

    تعداد ۱۳۵۲۱ مالک واحدهای خسارت دیده از زلزله اعم از احداثی ، معیشتی ، تعمیری و دامی برای عقد قرارداد به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند ، از انعقاد قراردادبانکی ۱۰۰۳۱ واحد با احتساب تسهیلات احداث و تسهیلات معیشتی و تعمیری و دامی خبر داد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل آذربایجان‌غربی روند بازسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده آذربایجان غربی را اعلام کرد و از تکمیل ۱۶۶۵ واحد مسکونی زلزله‌زده خبر داد .

    محمود بدلی عملکرد ستاد بازسازی آن بنیاد را در بازسازی مناطق و واحدهای مسکونی زلزله زده خوی و سلماس که در اسفند ۹۸ رخ داد ، اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به اینکه زلزله نزدیک به قطور در اسفند ۹۸ با بزرگی ۵.۷ به وقوع پیوست ، گفت : تعداد کل واحدهای مسکونی خسارت دیده ۶۱۳۰ واحد بوده که از این تعداد ۴۵۰۰ واحد احداثی  ۱۶۳۰ واحد تعمیراتی شناسایی شدند .

    مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تعداد ۱۳۵۲۱ مالک واحدهای خسارت دیده از زلزله اعم از احداثی ، معیشتی ، تعمیری و دامی برای عقد قرارداد به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند ، از انعقاد قراردادبانکی ۱۰۰۳۱ واحد با احتساب تسهیلات احداث و تسهیلات معیشتی و تعمیری و دامی خبر داد .

    بدلی با یادآوری اینکه تعمیرات ۱۶۳۰ واحد شناسایی شده و آسیب دیده از زلزله به اتمام رسیده است ، روند بازسازی را بدین شرح اعلام کرد : آواربرداری ۴۲۳۰ واحد مسکونی ، پی‌کنی ۳۶۶۶ واحد مسکونی ، اجرای فونداسیون ۳۴۳۳ واحد مسکونی ، اجرای اسکلت ۳۲۴۲ واحد مسکونی ، اجرای سقف ۲۵۴۶ واحد مسکونی ، دیوارچینی  ۳۰۶۸ واحد مسکونی .

    وی از اتمام عملیات ساختمانی ۱۶۶۵ واحد مسکونی زلزله زده در استان آذربایجان غربی خبر داد .




    نظرات کاربران