در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۴۴ هزار اصفهانی حائز شرایط دریافت مسکن ملی هستند

    واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی و تولید مسکن ، برای متقاضیان شهر اصفهان در شهرهای جدید بهارستان و فولادشهر ساخته می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : ۷۸ هزار و ۴۹۲ نفر در طرح اقدام ملی مسکن این استان ثبت نام کرده‌اند که ۴۴ هزار و ۸۶۹ نفر از آنها حائز شرایط دریافت مسکن ملی هستند .

    امیر زاغیان اظهار کرد : در طرح اقدام ملی مسکن این استان تاکنون ۹ هزار و ۶۸۸ نفر از دارندگان شرایط ، افتتاح حساب کردند و ۶ هزار و ۱۵۹ نفر واریز وجه را انجام داده‌اند .  

    وی با بیان اینکه سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۷۰ هزار واحد است ادامه داد : هر متقاضی در ابتدا باید ۴۰ میلیون تومان واریز کند .  

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت : تاکنون در مجموع ۳ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۶۴۲ متر مربع زمین برای طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یافته و به دستگاه‌های متولی شامل بنیاد مسکن ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ، تعاونی‌ها ، انبوه سازان و شهرهای جدید واگذار شده است . واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی و تولید مسکن ، برای متقاضیان شهر اصفهان در شهرهای جدید بهارستان و فولادشهر ساخته می‌شود .  

    زاغیان با بیان اینکه منبع تامین مالی طرح اقدام ملی آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی است گفت : درصورت واریز وجه توسط متقاضیان واحدها بسته به پیشرفت فیزیکی به مرور تا ۲ سال آینده واگذار می‌شود . هم اکنون واحدهای احداثی بخش خصوصی دربعضی شهرها تکمیل شده و آماده واگذاری است .




    مطالب مرتبط

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران